Veterinären ringer...

I torsdags ringde veterinären för att tala om att analysen av min muskel var klar. Inget fel på den inte!
Men nu vill veterinären att matte ska låta mig kolla två muskler till, det här provet kanske påverkades av att jag har så nyligen ätit cortison eller också är det så enkelt att det inte är myosit i just den muskeln.
Matte våndas, hon som har så svårt att bestämma sig...
Men det är så att om hon vill att jag ska få en diagnos så måste biopsin tas nu när jag har varit utan mitt cortison så länge, jag kan inte vara utan så länge till och att göra om hela proceduren med nedtrappning och allt känns onödigt.
Sedan kan man ju fundera över hur viktig en diagnos är, åtgärderna blir nog desamma oavsett, dvs medicinering med cortison.
Fast man kanske kan utesluta någonting med ryggen eller svansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0