Om allt vore som vanligt...



Om allt vore som vanligt skulle bägge mina kattfröknar finnas här och hålla mig sällskap,
jag skulle kunna skutta omkring som mitt vanliga glada jag,
jag skulle inte behöva släpa på den här eländiga lampskärmen,
solen skiner idag och om allt vore som vanligt skulle tant G komma tjoande med den blå bilen full av brudar 
(ja, jag vet att dom bara är två stycken men dom är allt lite överväldigande)
och vi skulle få en härlig skogspromenad.
Jag önskar att allt vore som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Tant G och Lejonbrudarna

Älskade lilla Loppan, bäste vännen, vi önskar också att allt vore som vanligt. Vi saknar dig och vi saknar våra skogsturer. Hoppas den där Hildingfarbrorn eller nån kan hitta nåt fel på dig så han kan göra dig frisk igen. Puss och kram från oss

2010-03-14 @ 10:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0