Dirty Dog...

Den senaste skogspromenaden blev visst inte så lyckad! Jag hittade en alldeles oemotståndlig dynghög som  bara vädjade om att någon skulle rulla sig i den. Ingen annan förstod! Inte ens Chezzie tyckte att jag var trevlig att umgås med efter det. Och vi som skulle dela utrymmet bak i bilen! Ja, det blev ju bad då som ni förstår, så nu luktar jag såpa istället. Så här lycklig blir jag när jag är nybadad, dvs slipper upp ur badkaret:

 

Fast sedan återstår ju den där fönen också...

I tisdags var vi på kurs hos Anja. Det var jätteroligt! Matte påstår att jag drog runt med henne i 1½ timme. Jag vill bara tillägga att hon överdriver lite då. Men vi fick vara ute i "oländig terräng" som matte säger och ska man ta sig över stock och sten måste man ju ha lite tempo. Att tanken var att man trots det skulle vara följsam och ha koll på sin förare det struntade jag i, matte har ju koll på mig!

Annars har det väl inte hänt så mycket av vikt den här veckan. Här kommer lite bilder av hur en väluppfostrad hund skaffar sig mat:

 

Visst måste det vara svårt att INTE ge mig något:
image37


Kommentarer
Postat av: gullan

Jag kan intyga alla bloggläsare att sötloppan var inte alls speciellt söt efter den promenaden.

2007-09-16 @ 18:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0