Den där Melker...

Han hade minsann ställt sig in hos MIN familj! T o m matte hade funderingar på att byta bort mig mot honom, Det var Melker hit och Melker dit. Tänk så stor och maffig han var och VILKEN väluppfostrad hund. Inte alls kul att höra när man precis åkt hur långt som helst för att få höra att man är FÖR stor...Det gick som det brukar på utställningen fast den här gången var det höjden och inte öronen det var fel på. Damn if you don´t och damn if you do, typ!
Det kanske inte är så dumt att göra ett byte förresten, Clara är ju ganska trevlig ;-) I värsta fall får jag väl bege mig till lejonkulan för där tycker dom i alla fall om mig.

image20

Kommentarer
Postat av: ICIA

söt =)

2007-09-03 @ 18:09:45
URL: http://ICIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0