Hemma igen....

efter en lång dag i Lugnvik. Första delen av utställningen gick bra, Det blev HP och BIR. Mätte snällt gjorde de också. 8 mm lägre än i Svenstavik blev det. Med den här krymptakten kommer jag att få gå bland taxarna nästa utställning :-)
Jag var lite extra snurrig idag eftersom Clara, min utställningskompis, löper. Det verkar som om hela världen består av löptikar just nu! Vi får se hur det går att dela bil och husvagn med Clara nästa helg när vi ska på utställning i Högbo. Matte ska ha Claras sambo Melker över helgen så hon inte ska sakna mig så mycket!

image15

Kommentarer
Postat av: annapanna

Hej Foppaloppa och Ulla! Har ni varit på fler utställningar? Fin blogg!
Annapanna

2007-10-02 @ 17:12:25
URL: http://annapanna51.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0