En regnig måndag...

Usch, är detta det man kallar hundväder! Först släpar matte ut mig i ovädret och sedan när vi har forcerat alla vattenpölar och blöta gräsmattor så jag verkligen ser ut som en dränkt katt så stoppar hon ner mig i badkaret! Så nu har jag genomlidit regn, bad, fön, kamning och kloklippning. Matte påstår att hon måste göra allt sådant idag eftersom hon ska åka bort. I tre dagar!
Det enda roliga som har hänt idag är att Fjällan kom på besök och röjde runt. Den tjejen är det fart på minsann! Fjällan är Chezzies lillasyster för den som inte vet det.
Igår fick jag i alla fall komma ut på en långpromenad. Jag och lilla lillmatte var och tittade på fotboll.

    

Så ska en riktig fotbollsvovve se ut, eller hur?

Ja.som sagt imorgon åker större delen av min flock till Stockholm och ska vara borta till fredag morgon. Matte tycker att det ska bli jättejobbigt. Jag har inte bestämt mig ännu, lite skönt att få lugn och ro och sedan ska Gullan komma och kidnappa mig. Det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Gullan

Sicken fotbollskille!
Nu tycker Fjällans matte att det är på sin plats att tala om att Fjällan faktiskt har det vackert klingande afrikanska namnet Fela Kuti. Är man en afrikansk lejonhund så är man!

2007-08-13 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0