Studentliv...

Min matte har varit hysteriskt panikslagen i flera veckor men särskilt den senaste veckan.
Stök och bök och irrande hit och dit.
I torsdags ramlade tjocka släkten, bestående av farfar, Berith, faster och kusin in. Jag blev så överrrumplad så jag kom mig inte ens för att skälla på dom.

Igår var det då dags för den stora begivenhet som de tvåbenta kallar student. Här följer några vimmelbilder:

   

 



Även Nicke har vit mössa. Och världens bästa skyltbild!
Grattis Nicke!

 




Sen så kom det en massa tvåbenta hit och åt mat och pratade och skrattade. Inga lugna stunder för
Foppa och hans matte!

Lillhusse passade på att utveckla sin kreativa sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0