Skoldag...

I fredags var jag på äventyr med min lillhusse. Hans skola hade friluftsdag och skulle ut på Frösön för diverse olika aktiviteter. Lillhusse skulle promenera runt hela Frösöberget.
OCH JAG FICK FÖLJA MED!
Först åkte vi buss till stan och bytte till en annan buss som fraktade ut oss till Gustavsbergsbacken. Det var inte såååå kul men vi kom dit vi skulle.
Väl där flockades naturligtvis tjejerna runt den söta vovven, dvs jag, och lillhusse mös.
Sedan promenerade vi. Och promenerade och promenerade...
När vi kom tillbaka till GB så fick alla korv, jag också. Snälla fröknar dom har på den där skolan!
Sedan åkte vi buss tillbaka hem men då tog vi en som gick direkt. Vi var väl ute sådär en 4 timmar.
Gissa om jag var trött, det var knappt så jag orkade vifta på svansen när matte kom men jag vacklade i alla fall ut och tog emot henne vid dörren innan jag stöp  ner i bädden igen.
Tur att det inte var någon kattfröken i vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0