Stora och små äckelpottor, del 2...

Här var det tant G:s finare bilder, hon har mycket bättre kamera!



vindrufs, ser vi vad skägget fladdrar i vinden




Oh, så stor hon är! Lite läskigt tycker jag allt att det är.
Alldeles efter det att bilden tagits får jag mig en ordentlig spark. Men det har inte tant G tagit kort på...




Ridgeryck




Högbenta skönheter i full speed. Ingen risk att dom fryser!




Ibland får jag också lite fart!




Här samsas vi kring godispåsen




Matte och jag, vi har det så bra, tralala




Den tydligen obligatoriska bäcken


Mysigt vi har det, va?

Sedan på eftermiddagen smet matte och tant G iväg och skulle hälsa på en bebis. Tant G hade tydligen fortfarande kameran i högsta hugg. Så här ser Melkerbebisen ut:







Kommentarer
Postat av: anton

foppa har fått en fiende!

2009-04-17 @ 18:52:47
Postat av: Lejonbrudarna

Nu får vi slå våra kloka skallar ihop och tänka ut hur vi ska kunna få våra långbenta skönheter, nej visst ja, mattar, att vara hemma mer. Har fortfarande inte luskat ut var den där chefen bor.

Hmmm.....

Söt bebis förresten :)

2009-04-17 @ 19:49:05
Postat av: Anonym

fyfan vad sot bebis!!

2009-04-17 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0