Mina tassar har fått vara ifred...

Men jag är ändå på min vakt. Man vet aldrig med dom där två!

Sköna promenader har det i alla fall bjudits på. I förrgår var vi på en liten campingrunda. En yster Fjälla var med och upplevelsen var inte riktigt densamma som när jag kan strosa runt med Chezzie i lugn och ro.
Men även en yster Fjälla lugnar sig efter en stund och blir riktigt dräglig att ha med. Hon blev ju glad att se mig i alla fall.

Igår gick vi nere vid sjön. Det känns som om det kan bli ett favvoställe! Precis lagom för oss med korta ben, det går alldeles utmärkt att göra små utflykter ibland blåsippebladen. En lite för lång utflykt blev det igår,
det var något oemotståndligt gott som låg vid en grillplats på stranden...
Tänk att det triggar igång tanterna något alldeles oerhört.

Tanken är att vi ska ner till sjön idag också. Problemet är att lejonbrudarna är frusna och idag blåser det kallt.
Jag kan ju alltid söka skydd ibland lingonriset (säger matte) men det är värre för de där långbenta skönheterna som ska med (och nu menar jag inte matte och tant G!!!).

Ett evinnerligt tjat om kameror som ligger kvarglömda hemma har det varit så jag hoppas att dom kommer med idag!



Kommentarer
Postat av: Tant G

Idag SKA kameran med och jag ska ta kort på ditt skägg efter dina små "utflykter" så ALLA får se vilken liten äckelpotta du är. Jaja, brudarna är också äckelpottor ;)

2009-04-17 @ 09:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0