HURRAAAAA för mig...

Idag fyller jag fyra år!

Här får ni min födelsedag i bilder:

   

Den började bra med en promenad vid sjön. Som en extra överraskning var det bara Fjällan med...




Jag fick till och med njuta av vinterns (förmodligen) sista snöbad!



Fjällan förstod sig inte på snöbad. Hon undrade vad i hela fridens namn jag höll på med.


 

Årets tårta blev en "bakelse" med skinka och gurka.



Jag fick äta den ute i år igen.




Dagen skulle ha varit fullkomlig om inte matte hade kommit på att jag skulle i badet!

 

Usch och fy!




"SNÄLLA matte, kan jag inte få slippa det här?"


Ja, nu vet ni vad jag har pysslat med på min stora dag...


Kommentarer
Postat av: Hundviksnisse

Varför räcker det inte med bara snöbad? Grattis på födelsedagen Foppa.

2009-04-27 @ 17:12:26
Postat av: Chili

Grattis Foppa! Jag vet att du tyckte jag var ganska jobbig när vi träffades för länge sen men även jag har blivit äldre och med åren lugnare och klokare. Fyllde själv 3 år 4/4. Fast min tråkiga matte och husse bryr sig inte om mina födelsedagar så jag blev riktigt avis när jag såg hur bra du haft det på din födelsdag. Ska nog träna lite lydnad på husse och matte så att dom förstår vad som gäller i fortsättningen. Kram Chili

2009-05-12 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0