Hälsning till "over there"...

Min stora lillmatte har åkt bort, lång bort.
Det är tomt och tyst i hennes rum när jag tar min väckningsrunda på morgonen. Ingen där som utbrister: Gomorron fulhund! eller något liknande.
Matte har fått order om extra pussande men det tycker jag hon sköter dåligt. Igår när hon kom hem från jobbet gick hon och la sig och sov! Sedan var hon uppe så länge att hon hann fixa promenad och middag, sedan stöp hon i TV-soffan.
Vi får väl hoppas att det blir bättre idag för matte är tydligen ledig. Inget stress på morgonrundan och nu är det tydligen dags för frukost.
Och min stora lillmatte kommer ju hem igen om drygt en vecka. Då ska det pussas!

Kommentarer
Postat av: malin

MEN VA MAMMA SLUTA. DU MASTE JU PUSSA MASSA PA LOPPAN NAR INTE JAG KAN GORA DET. OM DU UNDRAR VAD JAG GOR OM DAGARNA SA KAN DU JU KOLLA MIN BLOGG. UPPDATERAS NASTAN VARJE DAG. HIHI.

2009-04-11 @ 19:04:21
URL: http://malinlu.blogspot.com
Postat av: malin

forresten ar det ju paula om du inte forstod det men jag vagar inte byta kommentarinstallningarna

2009-04-11 @ 19:04:41
URL: http://malinlu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0