Annandag påsk...

Trots välfylld godispåse och ett bevekande SMS fick jag nobben av Chezzie idag. Hon skulle ut med sin husse!
Jag fick traska iväg med matte och leta 055.

Lilla lillmatte kom hem från fjället med nya prickar på näsan och då blev det lite liv i huset. Matte sover eller läser och lillhusse sitter vid datorn så det är skönt när någon annan också är hemma.

Matte är väldigt nöjd med sin vovve just nu.
Jag har blivit så duktig när vi möter andra hundar. Det är klart att distraherar hon mig med godisregn så blir jag ju duktig. Det kunde jag ha berättat för henne för länge sedan.

Vi får väl se om jag är lika duktig när jag snart ska få mina klor klippta av lilla lillmatte.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha bra att du planerat:)

2009-04-14 @ 17:11:54
URL: http://sofiablidberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0