Träff med fröken M...

I söndags fick jag äntligen träffa fröken M. Jag tror att jag skötte mig bra för hon verkade tycka om mig. Och jag om henne. Matte och jag åkte bil och parkerade hos tant G och brudarna och sedan gick vi till "damplanen". Matte hade lina med så vi hann träna lite innan fröken M dök upp.
Fröken M hade köttbullar med och det var lagom stora munsbitar - för mig. Jag hann tyvärr inte få så många för rätt vad det var stack Felafjällan fram sin stora nos och skulle hälsa på. På två sekunder registrerade hon vad som fanns i fröken M:s cykelkorg och vips var alla pappa Jans omsorgsfullt delade köttbullar borta. Med plastpåse och allt!
Tyvärr hade matte glömt att packa ner kameran men fröken M tog bilder. Kanske det blev några fina som ni får se här så att alla får veta vilken mysig dag det var.
När fröken M med familj skulle bege sig hemöver satt jag och tittade och väntade och tittade så min vanliga  gamla matte blev lite orolig. Hon trodde kanske att jag skulle överge henne! Men till slut skuttade jag ifatt henne och så gick vi in i lejonkulan och hälsade på.
På vägen hem fick jag dela bakluckan med en jätteväxt!

Kommentarer
Postat av: Felafjällan

JA, JA!!! Det var ett förfärligt tjat om dom där köttbullarna. Jag kan tala om att "Pappa Jans köttbullar" smakade misstänkt likt "Mamma Scans köttbullar".

2008-10-02 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0