Klippa klor...

Att klippa klorna är bland det värsta som finns. Men hur jag än åbäkar mig så håller matte ett bestämt grepp om hela mig. Svårt att ta sig loss men man kan alltid dra undan tassen så där retsamt precis när lilla lillmatte ska klippa. Hon blir så roligt sur då! Men till slut inser jag ju att ju mer stilla jag står ju fortare blir klon klippt och det där som duktiga hundar får serveras.

Vi har hunnit med en promenad idag också. Fjällan luktade riktigt gott och det var svårt att släppa hennes bakdel. Igår hade Nisse varit med i skogen och lockat till många skratt. "Sprang som besatt och lät som en pipleksak" (citat tant G). Jag fick bara skäll jag.

Tant G tog många bilder men jag ska skona er från alla utom en. Här kommer den:



Vackert, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Fela

2008-09-28 @ 12:53:50
Postat av: Fela

Nu slant jag på tangenterna igen. Jag är nog lite upprörd över gårdagen fortfarande. Jag har ju klart och tydligt talat om vad jag tycker om gamla, fula gubbar som bara vill en sak....

Nisse han ville ju bara leka och jagas, och DET tycker jag är kul. Hör av dig när du besinnat dig lite.

Fela Kuti

2008-09-28 @ 12:57:44
Postat av: FoppaLoppa

Hallå det är ju sötloppan du pratar om. Gamla, fula gubbar är nåt annat det.

Sluta lukta så gott så besinnar jag mig...

2008-09-28 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0