Tre år med familjen...

Idag är det tre år sedan storhusse, matte och lilla lillmatte hämtade mig på Noble Monument´s kennel i Älandsbro. Jag var då nästan sist kvar av min kull på sex valpar. Det var besvärligt att åka bil så långt men jag bestämde redan då att matte skulle bli min människa så jag sov i hennes knä nästan hela vägen.
När vi kom fram fick alla sitta stilla på golvet med händerna under rumpan för att jag själv skulle få gå fram och hälsa i min egen takt. Det slutade med att jag somnade över storhusses ansikte där på golvet.




Så här liten och söt var jag då!
Nu är jag stor och söt. Jag är Foppa!

Kommentarer
Postat av: Stora lillmatte

Jag älskar foppa.

2008-06-20 @ 23:35:25
Postat av: Stora lillmatte

Och alldeles strax ska jag gå upp och pussa på honom

2008-06-20 @ 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0