Katt med Fnatt...

Katten blev som ny efter den där penicillinkuren hon genomled för ett tag sedan. Nu springer hon omkring och drar kläder runt huset, jagar flugor, busar med sin syrra och är allmänt jobbig. Det värsta av allt är att hon kom på att hon ska lägga beslag på min bädd när hon för en gångs skull behöver vila, t o m min Nalle Puh-kudde har hon tagit över. Dessutom låter hon väldigt konstigt, det liksom pyser när jag också vill lägga mig så jag sträcker ut mig på golvet istället.
Så här ser det ut hemma numera:






Kommentarer
Postat av: Tant G

Stackars, stackars lillloppan. Du är omgiven av jobbiga brudar som lägger beslag på din bädd, sparkas och springer omkring som galningar i skogen. Tur att du i allafall har två lugna, sansade tanter omkring dig.

Vi ses i morgon/G

2008-06-26 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0