Ingen Fela men mängder med hästbajs...

Idag fick vi vänta länge på Tant G men det var det värt. Jag blev överlycklig när jag kom till bilen för det var bara Chezzie som tronade därbak. Åh, vad skönt att få rå om Chezzie alldeles för sig själv. Fast Fela var hemma och hade ont i magen så lite synd om henne är det allt.
Vi kläckte en bra idé därute i skogen: Chezzie flyttar till oss så kan kattskrället flytta till Hammarvägen!
Gott om hästbajs är det i alla fall på "våran" väg. Det är märkligt men är det något som kan få dom där lugna, sansade tanterna vi har i släptåg att förvandlas till rasande furier så är det när man försöker ta sig en smakbit av dom doftande högarna. Vet inte vad det är med hästbajs som utlöser den där ilskan. Jag tycker bara att det är gott!
Idag fyller förresten kattfröknarna 8 år, hurra för dem! (Åtminstone för den ena)

Kommentarer
Postat av: Chezzie

Jag tror jag ångrar mig. Jag vill bo på Hammarvägen med min matte. Hon och jag har varit på läger i helgen, bara matte och jag, och det var jättemysigt. Vi gjorde massor av skojsiga saker. Det var jobbigt också, både matte och jag var helt slut på kvällen.

Fela kan få flytta dig istället. Vi kommer med henne i em.

kram/Chezzie och Tant G

2008-06-30 @ 09:36:31
Postat av: Anonym

Tant G kan också få flytta hit MEN INTE FELA!

2008-06-30 @ 18:02:27
Postat av: Hundviksnisse

Jag har mera förståelse för hästbajs än hundbajs, som slarviga människor inte har tagit upp efter sina fyrbenta vänner. Bättre tio hästbajsar i skogen än en oplpckad i Hundvik.

2008-07-01 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0