Med glass i skägg och mustasch...



Ibland är det mysigt att vara hund. T ex när lillhusse bjuder så generöst på glass så att man kan smaska hela skägget fullt.


Igår var vi på social träning igen men till skillnad från förra gången så fick vi också vara med och sleva in delikatesserna.

 

Kolla, vad jag har lärt mig av SnyggChezzie! PÅ fikabordet ska man va, tralalala.


Till slut var det vår tur:

   



Visst är dom snygga, mina damer!




De tvåbenta avslutade vår sociala träning med en runda minigolf. Helt otippat visade sig min matte vara fena på det. Gissa vem som var gladast!








Kommentarer
Postat av: Brudarna

Ja, visst är vi snygga, men det är du också. Speciellt med glass i skägget. Puss på dig. Vår Matte tycker att det är bättre med lite glass i skägget än lite skit fulla hunden.

I morgon tar vi skogen i besittning igen.

2008-07-17 @ 20:19:19
Postat av: Anton

Det är loppan-gräddnos jag vill ha :)

2008-07-18 @ 10:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0