Matte tar nya tag...

Matte har legat lågt med tortyren ett tag. Hon har haft blåsor på fingrarna efter trimkniven. Nu tycks det ha blivit bra så idag blev jag tvångsplacerad på trimbordet igen!

Skåda mitt lidande!


     



Den här lilla högen var resultatet av dagens pälsarbete:





Till råga på allt elände så skulle klorna klippas också. Trots att jag pep och gnällde och på alla vis försökte ta mig loss så hade de inget förbarmande! Matte muttrade något om "bra skådis" och sen var de igång och pratade filmkarriär. Som Lassie t ex.

Här har vi vinnarteamet i dagens kloklippningsmatch:



Ser de inte grymma ut!

Kommentarer
Postat av: Lejonbrudarna

Håll ut! Vi kommer och befriar dig imorgon.

2008-07-13 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0