Förhoppning...

Imorgon kanske tanten i den blå bilen kommer!

Kommentarer
Postat av: Bella och Gunilla

Hej på er!
Kul att ni hälsar på ibland...Jag var inne på ditt länktips och blev avundsjuk. Vilka härliga teckningar! Jag är ju väldigt svag för bullterrier nämligen. Följde alla Lokomotivet Rosas äventyr :-). Jag och M träffar den stora lillmatten varje torsdag på Tanne. I morgon klver jag upp läbbigt tidigt och drar iväg söderut ett par dagar. Ganska skönt att inte vara hemma när alla andra är lediga och jag måste jobba.
Ha det gott
Gunilla

2008-03-02 @ 22:12:03
URL: http://orvegard.bloggagratis.se/
Postat av: Gullan

Hon har ju varit där för länge sen, flera gånger till och med. Kom igen nu Lilloppan med lite nya inlägg. Jag vet att det figurerade en kamera också under nån promenad. Kram från Tant Gullan

2008-03-04 @ 09:26:31
Postat av: två lejonbrudar och en lejonkille

Om man fegar ur kanske tanten aldrig kommer.
Jag åkte på gruppdäng av brudarna idag. VAR VAR DU!!! (Truls)
Äh, han bara gnäller. Han bet mig i halsen så syrran kom och hjälpte mig lite bara. (Fela)
Matte hade jätteläckert godis med idag.Mmmmmm (Chezzie)

2008-03-06 @ 14:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0