Min stolta matte...eller award till Mauline...

Nu är matte stolt!  Annapanna har gett oss (mest matte) en award! Den lyder som följer:


   augusti-08-020


Till Ulla för att du tålmodigt stöttar oss andra på ett fantastiskt sätt. På bloggen följer jag ditt andra liv genom vovven. Jag har förstått att du är besvärlig, med ditt trimmande och kammande, stackars vovven beklagar sig ibland, men det är väl så det ska vara? Att man är lite besvärlig menar jag, annars sker ingen utveckling. Ett fång blommor till dig!  

Detta är inte bara smickrande, det följer några måsten som har orsakat en del huvudbry. Tur att det finns småmattar- och hussar som kan rycka in!

Vi ska uppmärksamma 7 bloggare som sedan ska:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den blogg du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


En självklar mottagare av vår award får bli Mauline på Noble Monument´s kennel.

Till Mauline för att du föder upp sådana underbara små skäggisar. Utan dig hade inte våran fina FoppaLoppa funnits och vi hade inte fått vår bäste vän. Tack också för alla goda råd du ger både via blogg och om man ringer och undrar något.
Du får ett fång rosor, nogsamt vattnade och gödslade av vår fyrbente bästis.



Kommentarer
Postat av: Annapanna

Bra! Nu när ni har kommit så här långt så ska ni få en utmaning också... Den hittar ni hos mig...

2008-12-08 @ 18:35:08
URL: http://annapanna51.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Kolla in dagens namn på http://dagensnamn.blogg.se

2008-12-09 @ 00:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0