Julslut...

Nu är glada julen slut, slut, slut...Det har varit en väldigt lugn och skön helg med någon liten skogspromenad då och då, julklappsöppnande, god mat och, framför allt, alltid någon hemma.
Matte var lite mer generös med julmaten i år, så här såg min lilla jultallrik ut:



Min stackars mage är ju inte van vid dylika läckerheter så detta kostade matte en sen (eller kanske tidig) promenad vid halvfemtiden på juldagsmorgonen. Jag tror jag hörde något om "aldrig mer" och "sista gången" när hon bistert trampade iväg för att mitt magknip skulle få sin lindring.
Eftersom magen inte riktigt har hämtat sig ännu så står jag på majsvällingsdiet för tillfället och det är finemang för en Foppamage. Bäbismat kan man tycka men, men...

Julklappar då? Jo, det blev såna också:



En hundduk från Nicke till mig och min högra tass! (Hundduken är den där med en massa ben på som ligger i min bädd)



En alldeles ny godisburk från matte, just nu fylld med GGG (Gullans Goda Godis)


Till sist vill jag bjuda på en bild med GGG! Ser det inte smarrigt ut?


Kommentarer
Postat av: sofia

Haha såg så gott ut så jag nästan var påväg att smaka:)

2008-12-29 @ 12:47:08
URL: http://sofiablidberg.blogg.se/
Postat av: Två lejonbrudar och en lejonkille

Hej hopp vår lilla sockertopp



Hoppas magen har hämtat sig så du får en god nyårsmiddag, ett gott ben att gnaga på och kanske en skvätt champagne vid tolvslaget.

Själv håller vi på att sikta in oss på en rådjurssadel som står i ugnen (inte tack vare Fela).



GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR!!!

2008-12-31 @ 18:12:50
Postat av: FoppaLoppa

Gott nytt år själva. Har just slurpat i mig min nyårsvälling...

2009-01-01 @ 00:03:48
Postat av: Antevante

Det där tyckte loppan va roligt :)

2009-01-03 @ 10:14:51
Postat av: Nicke

Gillade han hundduken? :)

2009-01-03 @ 15:33:26
Postat av: Foppas matte

Ja, sen vi hade hottat till det med lite godis

2009-01-03 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0