Promenaderna...

I fredags blev det först en långpromenad med stora lillmatte. Hon tog många bilder både fina och mindre fina...Arg blev hon också, hon tyckte att jag ignorerade henne. Då kom kopplet dånande. Känslig typ det där!
Här är några av bilderna:

         

Så här ser det ut alldeles vid vårt hus:

     

Senare på eftermiddagen kom Gullan och lejonhuliganerna och hämtade mig- Vi for vidare till Brunflo och hämtade matte på jobbet. Sedan bar det av till Spikbodarna där Truls mötte upp i sällskap med Nisse. Nisse var en riktig hund men av någon anledning föredrog han FelaFjällan. Svikaren där.  Batterierna i mattes kamera var slut därför blev det inga bilder på Nisse men vi kanske ses flera gånger.

Igår fick i alla fall jag och Chezzie en promenad på tu hund hand och slapp "the maniacs"!

image78

Kommentarer
Postat av: gullan

Hälsa lillmatte att man ska kraaama varandra.

2007-09-30 @ 21:31:49
Postat av: Paula

gullan, du skulle inte velat krama foppa då heller.

2007-10-01 @ 11:55:36
Postat av: Hundviksnisse

Till stora lillmatte vill jag bara säga. Vi är långtifrån medvetna om allt vad våra lidelser driver oss att göra.
Spikbodarna verkar ha blivit ett favoritställe för dej och dina polare. Vad är det för fel på Hundvik då???

2007-10-01 @ 18:04:10
Postat av: Paula

loppan är dum

2007-10-12 @ 09:23:22
URL: http://paulabli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0