Snö och päls....

Detta med att vara långhårig är inte alltid lätt! Den här blötsnön som har legat ett par dagar nu gör att jag ser ut som om jag stuckit ner tassarna i snölyktor och föranleder alltid en extra dusch när vi kommer hem. Det är enda sättet att få bort snöklumparna, säger matte,
Igår var jag och Chezzie uppe i Gräfsåsen och pulsade i djupsnön. Chezzie klarar sig bättre, hon är ju högre och har inte så mycket päls men jag hade lite svårt att ta mig fram.
Idag gick det bättre, det är lite kallare och då fastnar inte snön så bra.
Fast man kan ha det roligt i snön också. Så här kul hade jag det med Iza i Strömsund i vintras:


Kommentarer
Postat av: Iza

Ja då hade vi det jättekul, det måste vi göra om någon dag nu när det är snö igen!
Vi ses
Kramar från Iza och matte

2007-11-22 @ 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0