Att vara inne...

Detta är inte tänkt att bli någon betraktelse över hur det är att sitta på kökssoffan och titta längtansfullt ut genom köksfönstret utan det betyder helt enkelt att jag är en trendig, modern hund.
Jag har blivit blingad!!!
Detta i sin tur betyder att stora lillmatte har varit och köpt mig ett nytt halsband. Med guldkedja på! Matte hade sina dubier om varför en svart/silver hund ska ha guld men stora lillmatte lyckades argumentera sig fram till att det var högsta mode att blanda guld och silver. Åtminstone bland tvåbenta.
Så nu är jag inne och matte är ute...


Kommentarer
Postat av: Iza

Guldkedja! va snyggt. Det måste jag få se, lova att du har på det nästa gång vi ses. Jag hoppas det blir snart...

2007-11-27 @ 13:09:55
URL: http://izasmulans.blogg.se
Postat av: foppaloppa

Självklart gör jag allt för dig Iza, så kedjan kommer att vara på!
Vad gillar du lysmaskdressen då?

2007-11-28 @ 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0