Jultallrik...

Smaskigt värre var det när jag skulle utfordras på julaftons kväll. Jag har förstått att andra hundar av samma ädla ras som jag har turen att ha förstående familjer som mer eller mindre medvetet "tappar" godsaker. Som en skänk från ovan! Sådan tur har inte jag...

Så här frestande såg min julmat ut:

image122

Lägg märke till den lilla skinkliknande saken som tronar längst upp. Matte goes funny...haha.

HA!



Min allra första jul med familjen var jag så här nära att norpa skinkan:

image121

Numera finns det ingen skinka på julbordet hos min familj. För övrigt har även chokladen en plats högt upp!

Kommentarer
Postat av: Freja

Tjena Foppaloppan!

God fortsättning!! Stackars dej vad du fick dåligt med julmat. I det här huset där jag är, när husse är på semester, får jag minsann lite skinka och annat smått och gott:-) uppblandat
med den vanliga gamla maten. Kul att vi kunde ses en sväng. I morgon drar jag till kusten igen.
Vi ses säkert någon annan gång.
Kram Frejsing Rejsing

2007-12-29 @ 17:26:14
Postat av: Zigge,Reine och Brahman

Hej Foppa!
Stackars dig, för den där jultallriken var ju inte speciellt kul.Du skulle varit lite snabbare på julskinkan.Men det kan du ju träna på till nästa jul.
Vi önskar dig ett Gott Nytt År! och hälsa hela familjen

2007-12-29 @ 21:17:34
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/1232416
Postat av: Iza

Gud vad jag tycker synd om dig, det där såg inte kul ut. Vad säger du, ska vi ta och ses något framöver? Jag har nämligen smugglat undan lite av den skinka som min familj "tappat" under helgerna...

2008-01-08 @ 21:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0