Flickan i huset bredvid...

Äntligen, äntligen har jag fått hälsa ordentligt på flickan i huset bredvid, Pinglan. Hon är av samma ståtliga ras som jag om än något mindre. Egentligen bara hälften så stor kändes det som. I alla fall blev hon jätteglad när hon fick se mig och svansen viftade i hundra knyck. När hennes husse dessutom släppte lös henne blev hon ÄNNU gladare och vi busade på en stund.. Hon var VÄLDIGT trevlig!
Ha nu en trevlig advent alla bloggläsare. Det ska vi ha, här bakas det pepparkakor för fullt..

Kommentarer
Postat av: Chezzie

Jag lovar att ALDRIG ALDRIG mer sparka på dig! (fast det var ju bara på skoj ju)

2007-12-02 @ 09:45:52
Postat av: FoppaLoppa

Ahaaa, typ jag bara skämta som kidsen säger!
Fast jag förstår att du börjar bli orolig och "ångren"!

2007-12-02 @ 18:47:11
Postat av: Hundviksnisse

Nu är jag åter från Thailand. Där i Thailand fanns det jyckar må du tro, både med och utan halsband. Dom var ute dyngnet runt. Alla var snälla emot hundarna och dom var friska och välmående. Jyckarna verkade ha ett bra hundliv.

2007-12-05 @ 03:37:18
Postat av: Iza

Jaha nya tjejer på gatan, nu måste jag hotta till mig lite, konkurrensen hårdnar....om en snygging som dig!

2007-12-06 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0